Club Frontenis Benifaió

30 septiembre 2006

Recolzament a la candidatura de Quique i Eduardo


Hui m'ha dit Eduardo per telèfon que l'Almussafes s'ha adherit també al document de recolzament de la seua candidatura. És veritat, José Mª! M'ha cridat l'atenció.

Nosaltres potser ho fem també el diumenge... Estic impressionat per les coses que es diuen en la web de Jorge Frías. Estic per tirar-ho tot a rodar, tancar els ulls i recolzar la candidatura de Guadassuar per a que com a mínim entre aire fresc.

Si creieu que teniu alguna cosa que dir, avant..

2 Comments:

  • Bo, finalment ens vam presentar Vicent Soler i jo (Pepe) per a assambleistes de la FPCV. Confese que no conec el procés d'elecció, però si finalment som assambleistes, el 28 d'octubre votarem la seua candidatura per a la presidència de la Federació.

    By Blogger Pepe CFrB, at 18:55  

  • Eixe "impossible!!" sóc jo. L'utilitzava en un altre BLOG, però ara he canviat perquè preferisc que se'm reconega.

    By Blogger Pepe CFrB, at 13:55  

Publicar un comentario

<< Home